piątek, 13 lipca 2012

Śliwka w boczku

                                kiedyś słyszałam, że suszona śliwka z boczkiem jest pyszna. Musiałam się w końcu przekonać i stwierdzam, że to prawda. A do śliwek podałam włoskie paluszki chlebowe o smaku czosnku.


6 suszonych śliwek
6 plastrów wędzonego boczku
3 włoskie paluszki chlebowe czosnkowe

Plastry boczku rozłożyć na desce do krojenia.
Na brzegu każdego ułożyć po jednej suszonej śliwce i zwinąć w roladkę.
Każdą spiąć przez środek wykałaczką.
Na suchej patelni podsmażyć roladki ( tłuszcz się wytopi z boczku, więc nie trzeba dodawać żadnego oleju ).
Usmażone wyłożyć na talerz i podać z paluszkami chlebowymi.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.