poniedziałek, 19 listopada 2012

Pieczywo chrupkie Granex

                                  Jakiś czas temu dostałam do przetestowania pieczywo chrupkie firmy Granex. Pieczywo to zawiera sporą ilość błonnika co dobrze wpływa na nasz układ trawienny. Na pierwszy ogień poszło pieczywo z wysoka zawartością błonnika. Pieczywo jest smaczne, nie zawiera cukru ( ma tylko śladowe ilości cukru naturalnie występującego w zbożach. Przyznam szczerze, że część tego pieczywka razem z synkiem zjedliśmy bez żadnych dodatków, bo tak smakuje najlepiej. Ale świetnie smakują też z wędliną czy tak jak widać na zdjęciu z masłem, pomidorem i kiełkami brokuła. Jednym słowem smacznie i zdrowo. Polecam pieczywko, bo jest smaczne. Niebawem recenzja z testu drugiego rodzaju pieczywa.


A to co testuję :
- pieczywo z wysoka zawartością błonnika
- pieczywo z dodatkiem orkiszu i ziół
- pieczywo z dodatkiem amarantusa


Pierwszy test wyszedł smakowicie, mam nadzieję że kolejne będą równie pyszne.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.