czwartek, 27 grudnia 2012

Makaron międzybrodzki

                              Dostałam do przetestowania makarony międzybrodzkie. Pierwsze opakowanie wykorzystałam do zupy pomidorowej. Makaron ogólnie jest smaczny, 4 jajeczny a to jest na plus, ale surowy się kruszy. Nie wiem czy jest to wynikiem złego transportu ( bo się połamał ) czy ten makaron po prostu taki jest. Jak dla mojej rodziny makaron ma jedną wadę : za małe opakowanie.

Niebawem wynik testu z kolejnego rodzaju makaronu międzybrodzkiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.