czwartek, 15 sierpnia 2013

Krem kukurydziano serowy

                        Nie jestem zwolenniczką zup kremowych, ale od czasu do czasu czemu nie ? A jeszcze jak robi się je szybko to już w ogóle fajnie. oczywiście takie zupy jadam ja, bo dla chłopaków co to za zupa, co pogryźć nie ma co. Tak więc od czasu do czasu serwuję sobie małe porcyjki zup kremów, a Oni niech żałują bo ta była pyszna.

  • 1 puszka kukurydzy
  • 200 g żółtego sera ( u mnie morski i salami )
  • 1 mała cebula
  • 1 szk rosołu
  • sól morska do smaku
  • pieprz kolorowy do smaku
  • chili do smaku
  • 2 łyżki słodkiej śmietanki 18%
  • 1 łyżeczka masła
czytaj dalej :
Do garnka wrzucić masło i roztopić je. Cebulę obrać, umyć i pokroić w kostkę a potem dodać do masła i zeszklić. Kukurydzę razem z zalewą przełożyć do garnka w którym szkliła się cebula, dodać ser i gotować aż ser się rozpuści. Dodać przyprawy do smaku oprócz chili. Wszystko zmiksować za pomocą blendera ( ja przelewam do dzbanka z pokrywką, która zapobiega pryskaniu na boki ). Gdy zupa jest zmiksowana dodatkowo całość przetrzeć przez sito aby zupa była kremowa a skórki kukurydzy zostaną na sicie. Zupę nalać do miseczki, oprószyć chili i udekorować natką pietruszki.

5 komentarzy:

  1. wygląda pysznie, możesz chcesz zgłosić zupkę do mojej akcji:
    http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/akcja-zupa-krem
    http://zmiksowani.pl/akcje-kulinarne/akcja-zupa-krem
    pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, zupka dodana do akcji.
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. jutro lecę po kukurydzę i robię :) uwielbiam kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zupy typu krem uwielbiam, a już z kukurydzy szczególnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.