środa, 14 grudnia 2016

Tortilla z chrupiącym kotletem

Miałam jeszcze placki do tortilla, zostały mi kotlety z obiadu, więc mam znów na szybko coś na ząb.
Wiem, wiem, kilka dni temu była tortilla ale mój mąż mógłby ją jeść codziennie.
Ale jak to mówią, co za dużo to nie zdrowo, więc będzie przerwa na jakiś czas.


2 kotlety schabowe w płatkach kukurydzianych
1 pomidor
1/2 świeżego ogórka
1 szk posiekanej kapusty pekińskiej
4 łyżki prażonej cebulki Fanex
majonez sałatkowy Fanex
sos słodkie chili Fanex
2 placki tortilla Fanex

Kotlety, ( które zostały z obiadu ) pokroić w paski i podsmażyć na odrobinie oleju.
Warzywa pokroić w plasterki.
Placki tortilli podsmażyć na suchej patelni z obu storn.
Na każdy placek polać oba sosy i rozsmarować na plackach.
Następnie ułożyć na plackach warzywa, kotlety, polać dodatkowo sosami i posypać prażoną cebulką.
Tortille zwinąć w rożki i zabezpieczyć folią aluminiową a potem zajadać póki ciepłe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.