poniedziałek, 21 marca 2022

Indycze golonki na kiszonej kapuście

                                   Dziś mam dla Was pyszną propozycję na obiad. Są to indycze golonki pieczone na kiszonej kapuście. Jest to zdrowsza wersja od golonki wieprzowej, choć taką też uwielbiam. Czasami z mężem robiliśmy sobie taką golonkową ucztę. Bo wiadomo, co za dużo to nie zdrowo. Jednak od czasu do czasu można zgrzeszyć. Golonki upiekłam i podałam w super naczyniach od Emako, te śliczne wazoniki też tam kupicie. Ja dodałam trochę kolorów i włożyłam do nich tulipany. Oryginalnie były tam białe gożdziki. Tak więc, możemy zmieniać sobie kwiaty na takie jakie chcemy. Znajdziecie tam również super naczynia do zapiekania. Oprócz tego przydadzą się akcesoria kuchenne i inne przybory do kuchni. Jednym słowem zrobicie zakupy bez wychodzenia z domu, w jednym miejscu. Polecam ten sklep, bo jest cała masa świetnych produktów, które przydadzą się w Waszych domach, nie tylko w kuchni.


Indycze golonki na kiszonej kapuście


Indycze golonki na kiszonej kapuście




Indycze golonki na kiszonej kapuście



Indycze golonki na kiszonej kapuście - składniki


4 indycze golonki
1 kg kiszonej kapusty
1 cebula
do natarcia golonek:
1 łyżeczka słodkiej papryki
1 łyżeczka soli
1/2 łyżeczka granulowanego czosnku
1/4 łyżeczki czarnego pieprzu
do kapusty do smaku:
pieprz
cukier
papryka ostra


Indycze golonki na kiszonej kapuście - przygotowanie


Golonki umyć, przyprawy wymieszać i natrzeć nimi golonki. Umieścić je w naczyniu, zakryć i schować do lodówki na noc. Kapustę posiekać, cebulę pokroić w kostkę i wymieszać wszystko z przyprawami do smaku. Na dnie naczynia do zapiekania ułożyć kapustę, na nią położyć golonki. Naczynie wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na 90 minut. Gotowe podawać na gorąco z tym, co lubimy, u mnie było tylko domowe pieczywo.

Indycze golonki na kiszonej kapuście


Indycze golonki na kiszonej kapuście



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.