czwartek, 28 marca 2024

Pasta jajeczna z awokado

               Dziś mam dla Was propozycje na smaczną pastę jajeczną z awokado. Szybka do zrobienia i zdrowa.  Ja dodałam tu jogurt grecki, ale możecie dać majonez.  Taka pasta fajnie sprawdzi się na śniadanie czy kolację.



Pasta jajeczna z awokado


Pasta jajeczna z awokado


Pasta jajeczna z awokado


Pasta jajeczna z awokado


Pasta jajeczna z awokado




Pasta jajeczna z awokado - składniki


5 jajek ugotowanych na twardo 
1 awokado 
2 łyżki jogurtu greckiego 
1 łyżeczka soku z cytryny 
2 łyżki posiekanej rzeżuchy
sól 
pieprz


Pasta jajeczna z awokado - przygotowanie


Awokado wydrążyć do miski i skroić sokiem z cytryny. Do awokado wrzucić ugotowane o obrane jajka. Dodać pozostałe składniki i roznieść widelcem (można użyć blendera, ale ja wolę tak). Po kilku minutach sprawdzić czy nie potrzeba jeszcze doprawić i gotowe. Pastę podawać z pieczywem na śniadanie lub kolację. 


Pasta jajeczna z awokado



Pasta jajeczna z awokado


Pasta jajeczna z awokado

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.