środa, 22 maja 2024

Placuszki z serka wiejskiego

                    Dziś podrzucam Wam przepis na smaczne i ekspresowe do zrobienia placuszki z serka wiejskiego. Robi się je naprawdę szybko. Przepis krąży na Tik Toku, ja zrobiłam swoją wersję. Takie placuszki można zrobić na śniadanie lub kolację a nawet na deser dla łasuchów. Jeśli użyjecie świeżego serka to musicie odlać płyn. Ja użyłam już z bliskim końcem terminu, więc nic nie musiałam odlewać. 



Placuszki z serka wiejskiego



Placuszki z serka wiejskiego


Placuszki z serka wiejskiego


Placuszki z serka wiejskiego


Placuszki z serka wiejskiego



Placuszki z serka wiejskiego - składniki


1 op serka wiejskiego
2 jajka 
2 czubate łyżki mąki 
1 szczypta proszku do pieczenia
odrobina cukru waniliowego 
olej do smażenia 

Placuszki z serka wiejskiego - przygotowanie


Do miseczki wbij jajka, dodaj mąkę, proszek do pieczenia i cukier waniliowy. Dokładnie wymieszaj. Następnie dodaj serek (pamiętaj, że jeśli masz w opakowaniu płyn to go wylej). Wymieszaj tylko do połączenia składników. Odstaw na 10 minut. Po tym czasie kładź na rozgrzany olej porcje masy i na średnim ogniu smaż do zrumienienia. Gotowe placuszki podaj z owocami, jogurtem lub dżemem albo po prostu  z cukrem pudrem lub syropem klonowym. Ja podałam z domową konfiturą z mandarynek.


Placuszki z serka wiejskiego


Placuszki z serka wiejskiego


Placuszki z serka wiejskiego




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.