niedziela, 26 lipca 2015

Domowe lody jagodowe

                             Co prawda dziś jest trochę chłodniej ale domowe lody zawsze dobrze smakują nawet w te chłodniejsze dni. To chyba już moja ostatnia propozycja ze świeżymi jagodami, bo część zamroziłam z część wrzuciłam w słoiczki i będą na zimę. Więc takie lody jeszcze bardziej smakują bo z ostatnich owoców. A wracając do nich zrobiłam je w maszynce, która stała bardzo długo w szafce no i jak to mówią przeprosiłam się z nią i zakręciłam lody. Takie lody z maszynki są fajne bo ja osobiście nie lubię takich mocno zmrożonych ale jeśli Wy nie lubicie takich to po zakręceniu lodów możecie miskę wstawić jeszcze na jakieś 30 minut do zamrażarki. A teraz zerknijcie na przepis, może Was zainspiruje i zrobicie swoje wariacje lodowe.



1 szk jagód
1 łyżka glukozy
5 łyżek cukru pudru
300 ml śmietany kremówki
220 g jogurtu naturalnego

Jagody, cukier puder i glukozę oraz jogurt zblendować w blenderze.
Zimną śmietanę ubić i dodać do masy jagodowej.
Delikatnie wymieszać.
Przygotować maszynkę do lodów( wcześniej wstawić miskę do zamrażarki na około 24 godziny ), włączyć ją i przez specjalny otwór wlewać masę na lody.
Kręcić lody 30 minut a potem można jeszcze miskę z gotowymi lodami wstawić dodatkowo na 20 minut.
Ja lubię takie od razu z maszynki, więc od razu można nakładać do miseczek i zajadać.

Uwaga, Uwaga, promocje czekają !!!





2 komentarze:

  1. Marzą mi się jagodowe, o takim cudownym, głębokim kolorze... :) Mam nadzieję, że za dwa tygodnie będzie jeszcze można jagody kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będą i będą ładniejsze, bo ta susza dała jagódkom w kość i za bardzo nie urosły owoce.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.