poniedziałek, 5 października 2015

Potrawka z ryżem

Dziś danie z żołądków drobiowych. Wiem nie każdy je lubi ale ja bardzo.
Ci co nie lubią powinni się przekonać, bo są smaczne.
Taka potrawka świetnie smakuje z ryżem.



4 saszetki ryżu
600 g żołądków drobiowych
400 g mieszanki chińskiej
1 cebula
2 ząbki czosnku
1 łyżeczka soli
2 szczypty cukru
1/2 łyżeczki pieprzu kolorowego
3 łyżki sosu sojowo grzybowego
1/2 łyżeczki ostrej papryki
5 łyżek oleju
100 ml wody
1 łyżeczka mąki ziemniaczanej
50 ml wody

Ryż ugotować według przepisu.
Na patelni rozgrzać olej i podsmażyć na nim umyte i osuszone żołądki.
Dodać cukier i chwilkę podsmażać.
Dodać pokrojoną w kostkę cebulę i czosnek, smażyć około 3 minuty.
Do żołądków wsypać mieszankę chińską ( ja użyłam mrożonej ), dodać pozostałe przyprawy i wodę i dusić pod przykryciem do miękkości.
Na koniec potrawkę zagęścić mąką ziemniaczaną zmieszaną w 50 ml wody.
Potrawkę podawać z wcześniej ugotowanym ryżem.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.