sobota, 25 czerwca 2016

Makaron Linguine z kurkami i piersią z kurczaka

Moja pierwsza wyprawa na kurki zakonczyła się klęską. 
Kuzynka przeczołgała na spo lesie okropnie.
Ale dzień wcześniej była wlesie i po prostu wyzbierała a jednak w lesie cucho.
No i moja kuzyneczka to dobra dziewczyna i dała nam to co nazbierała, bo nie wiem czemu kurek Ona nie jada.
Tak więc ja skorzystałam i zrobiłam pyszny obiadek.
Reszta kurek zamrożona bo nie wiadomo czy w takie upały coś się jeszcze trafi.



250 g świeżych kurek
1 duża pierś z kurczaka
1 cebula
4 łyżki świeżo posiekanego koperku
1 szk rosołu
1 łyżka masła
2/3 szk mleka 3,2 %
1 łyżka mąki
do smaku :
sól
pieprz

dodatkowo :
500 g makaronu linguine
roszponka

Na maśle podsmażyć oczyszczone kurki.
Dodac pokrojoną dowolnie cebulę i pierś z kurczaka i smażyć do zrumienienia.
Potem zalać wszystko rosolem, dodać sól i pieprz i gotować pod przykryciem około 10 minut.
Na koniec w mleku wymieszać mąkę, zagęścić nią sos, zagotować i na sam koniec wsypać koperek.
Wymieszać i podawać z ugotowanym makaronem i roszponką.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.