sobota, 20 stycznia 2018

Faszerowane serem, schabem i cebulką pieczarki

Pieczarki świetnie nadają się na ciepłą przekąskę lub kolację.
Mało pracy a jakie smaczne i nie potrzeba dużo składników.
Do tej potrawy dobrze jest użyć większych pieczarek.
Ja robiłam je na Sylwestra ale zapomniałam dodać przepis.
Nadrabiam więc zaległości.


12 dużych pieczarek
250 g żółtego sera
1/2 szk prażonej cebulki
100 g suszonego schabu
do smaku :
sól
pieprz
ostra papryka
czosnek suszony

Z oczyszczonych pieczarek usunąć trzonki i lekko.
Pieczarki posolić.
Połowę trzonków i ser zetrzeć na tarce a schab pokroić w plasterki i potem na paseczki.
Pokrojone składniki umieścić w miseczce, dodać cebulkę i przyprawy do smaku i wymieszać nadzienie.
Potem farsz rozdzielić napełniając nim każdą pieczarkę, ukladać ja na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.
Pieczarki piec około 30 minut w 200 stopniach.
Podawać na gorąco jako przekąskę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.