sobota, 24 listopada 2012

Jesienna surówka

                              Lubię kolorowe surówki zwłaszcza jesienią w deszczową pogodę. Taka surówka poprawia nastrój. A surówkę doprawiłam przyprawami, które mam od zaprzyjaźnionej firmy Kotanyi. A testuję nadal Ich wspaniałe młynki z podwójną grubością mielenia. Są świetne i każdemu polecam serię Ich przypraw.

  • 1/2 średniej kapusty pekińskiej
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • 1/2 sporej czerwonej cebuli
  • 1 kawałek pora ( ok. 10 cm długości )
  • 1 garść kiełków brokuła
  • 3 łyżki posiekanej natki pietruszki
  • 6 rzodkiewek
  • sól morska do smaku
  • pieprz kolorowy do smaku
  • cukier do smaku
  • 1/5 szk oleju
  • ocet do smaku
PRZYGOTOWANIE:
Cebulę obrać, opłukać i pokroić dowolnie nie za drobno. Kukurydzę odsączyć z zalewy, rzodkiewki umyć i pokroić w półplasterki. Kapustę pekińska posiekać. Wszystkie warzywa wrzucić do miski, dodać kiełki brokuła oraz wszystkie przyprawy do smaku i wymieszać surówkę. Podawać po około 10 minutach gdy wszystkie smaki się przegryzą.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja takie surówki często nazywam śmieciówkami, bo cuda można do nich wrzucić :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.