sobota, 24 listopada 2012

Kanapeczki z chrupkim pieczywem

                           Dziś drugi test pieczywa Granex. Nie byłabym sobą, gdybym nie schrupała trochę tak bez niczego. Do chrupania dołączył oczywiście mój młodszy synek. A testowane pieczywko zawiera orkisz i zioła. Ta kombinacja smakowa bardziej przypadła mi do gustu. A co najważniejsze jest z naturalnych produktów i zawiera dużo błonnika.Część pieczywka zjedliśmy z masłem, pomidorem, wędliną odrobina sosu serowego i kiełkami brokuła.


Lada dzień na ogień pójdzie ostatnia partia pieczywa. Szkoda, że już się kończy bo chętnie wprowadziłabym je do swojej kuchni na stałe. mój mąż choć nie jest zwolennikiem takiego pieczywa, kanapeczki zjadł z apetytem. Więc to o czymś świadczy, prawda ???


3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.