wtorek, 27 listopada 2012

Surówka śmieciówka

                                  Czas na porcję witamin. Kolorowa surówka z tego co znalazłam w domu. Jak widać surówka kolorowa a co ważne zdrowa. Ja takie surówki z dużą ilością składników nazywam śmieciówkami.

  • 100 g cykorii czerwonej
  • 100 g czerwonej kapusty
  • 6 małych liści sałaty dębowej
  • 1/2 czerwonej papryki
  • kawałek pora ( ok 6 cm jasnej części )
  • 1/2 małej cebuli
  • 1 łyżka posiekanej natki pietruszki
  • 4 łyżki kukurydzy konserwowej
  • 1/2 jabłka
  • sól do smaku
  • cukier do smaku
  • ocet do smaku
  • pieprz czarny do smaku
  • 4 - 5 łyżek oleju
  • 1/2 opakowania kiełków rzodkiewki ( op. 50 g )
PRZYGOTOWANIE:
Przygotować miskę. Cykorię i czerwoną kapustę posiekać i wrzucić do miski. Pora i cebule także pokroić i dodać do miski. Sałatę opłukać, osuszyć, przerwać liście na pół, jabłko zetrzeć na tarce i dodać do zawartości miski. Paprykę pokroić w kostkę. Dorzucić posiekaną natkę oraz odsączoną kukurydzę oraz paprykę a także kiełki i dodać wszystkie przyprawy do smaku. Wymieszać surówkę i odstawić na około 5 minut do przegryzienia się smaków.

2 komentarze:

  1. takie surówki śmieciowki robi mój teściu (teraz i ja) i to są najlepsze surówki jakie mogą być :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.