sobota, 28 czerwca 2014

Czereśniowe kółeczka francuskie

                                     Zrobiłam ciasto francuskie, miałam troszkę czereśni to upiekłam takie kółeczka. Dodałam trochę cukru trzcinowego i ciacha wyszły pyszne. A najlepiej smakowały jeszcze ciepłe.


rozwiń i czytaj przepis :

30 czereśni
250 g domowego ciasta francuskiego
cukier trzcinowy
jajko do posmarowania

Piekarnik nagrzać do 220 stopni.
Czereśnie umyć, usunąć pestki i przeciąć je na połówki.
Ciasto cienko rozwałkować.
Szklanką wyciąć krążki a potem w połowie literatka wyciąć środki.
Te małe kółeczka można posypać cukrem i potem upiec.
Kółka układać na blasze wyłożonej papierem do pieczenia a na kółka krążki.
Na środek każdego położyć połówki czereśni i posypać cukrem trzcinowym.
Kółeczka posmarować rozbełtanym jajkiem i blachę wstawić do piekarnika.
Piec około 15 minut i podawać na gorąco lub na zimno.

8 komentarzy:

  1. Fajny prosty deser.Ewuniu,podziwiam Ciebie,że robisz sama ciasto.Raz robiłem,teraz stałem się jakoś wygodny i kupuję gotowe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Christopher. Widzisz u mnie było odwrotnie, wcześniej byłam ja wygodna ale odważyłam się i zrobiłam sama ciasto. Choć nie ukrywam, że na łatwiznę na pewno pójdę, bo nawałkować się trzeba.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.