wtorek, 5 sierpnia 2014

Steki z rekina

                                        Wiele osób tak zachwala steki z rekina, że postanowiłam i ja spróbować. Dorwałam je w jednym ze sklepów i usmażyłam na obiad. Podałam je z domowymi frytkami i surówką z młodej kapusty.

rozwiń i czytaj dalej :

7 steków z rekina ( mrożone )
sól
pieprz kolorowy
przyprawa do ryb
bułka tarta
mąka
2 jajka
olej do smażenia

Steki rozmrozić, opłukać i dokładnie osuszyć na ręczniku papierowym.
Następnie steki oprószyć przyprawami z obu stron i odłożyć na 30 minut.
Po tym czasie steki obtaczać w mące, potem zanurzać w jajku rozmąconym z solą a na koniec panierować w bułce tartej.
Steki kłaść na gorący tłuszcz i smażyć na złoto brązowy kolor z obu stron.
Podawać z ulubionymi dodatkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.