czwartek, 18 czerwca 2015

Skrzydełka w pieprzu pomarańczowym i papryce

                       W ramach współpracy z Rafex dostałam różne przyprawy do przetestowania. Jako pierwszy zaciekawił mnie pieprz pomarańczowy. Szczerze przyznam, że choć wydawał się ciekawy byłam sceptycznie do niego nastawiona. Postanowiłam wykorzystać go do pieczonych skrzydełek, dodałam słodką paprykę i sól i muszę przyznać, że moje obawy były niepotrzebne. Pieprz jest bardzo dobry i do drobiu świetnie pasuje. Polecam.

Skrzydełka podane na Julia Platin


       12 skrzydełek z kurczaka
1 łyżeczka soli

Skrzydełka dokładnie umyć i osuszyć.
Umieścić je w misce, dodać przyprawy i wymieszać.
Miskę zakryć folią spożywczą i wstawić ją do lodówki na 3 godziny.
Potem skrzydełka położyć w blasze do pieczenia, dodatkowo można jeszcze oprószyć pomarańczowym pieprzem.
Blachę wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i piec 45-50 minut w zależności od piekarnika.
Ja podałam je z młodymi ziemniaczkami i sałatą ze śmietaną.



Po przeczytaniu przepisu nie zapomnijcie o gazetkach :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.