poniedziałek, 15 maja 2017

Sajgonki z kurczakiem

Dziś na obiad serwowałam moje kolejne sajgonki.
Tym razem z trochę innymi dodatkami.
Ale sajgonki są smaczne i warto zrobić.
Z dodatkami można pokombinować.

W przygotowaniu dania pomogły mi produkty od Kuchnie Świata, gdzie możecie zrobić smaczne zakupy.

Sajgonki podałam na kolejnym talerzyku od Galeria Cuda Świata - antyki&design





1,5 podwójnej piersi z kurczaka
1 solidna garść świeżego szpinaku
1/2 cukinii
4 łyżki czarnego sezamu
4 łyżki prażonej cebulki
1/4 sosu sojowego Tamari
2 pomidory
sól do smaku
pieprz do smaku

Spring Rolls do sajgonek do maczania sajgonek

Piersi drobno pokroić i zalać sosem sojowym.
Odstawić na pół godziny.
Potem do mięsa zetrzeć cukinię, dodać pokrojone w kostkę pomidory, posiekany szpinak o raz drobno pokrojone grzyby.
Następnie dodać cebulkę oraz sezam i przyprawy do smaku i wymieszać nadzienie.
Rozgrzać dużą ilość oleju.
Każdy papier ryżowy przez chwilę moczyć w ciepłej wodzie a potem kłaść porcje nadzienia.
Zwijać sajgonki i smażyć na rumiano w głębokim tłuszczu.
Usmażone odsączyć na ręczniku papierowym i podawać z sosem Spring Rolls do sajgonek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.