wtorek, 24 września 2019

Leczo z pieczarkami

Dziś polecam moją wersję dania węgierskiego.
Jest to leczo.
Ja wzbogaciłam je o pieczarki i suszone pomidory, które świetnie podkręciły smak lecza.
Oczywiście nie musicie dodawać tych składników ale mi taka wersja smakuje i tak też przyrządziłam moje leczo.
Podałam je po prostu z pieczywem.


Leczo z pieczarkami


Leczo z pieczarkami

Leczo z pieczarkami - składniki


1 kg papryki
1 kg pomidorów
1 szk pokrojonych pomidorów suszonych w oleju
2 cebule
500 g pieczarek
500 g cienkiej kiełbasy
2 liście laurowe
4 ziarna ziela angielskiego
sól do smaku
pieprz do smaku
pieprz cayenne do smaku
1 łyżka pasty paprykowej
3 łyżki smalcu


Leczo z pieczarkami - przygotowanie


Paprykę pokroiłam w paski, cebulę w piórka, pieczarki w pasterki a suszone pomidory w paski oraz kiełbasę w kostkę.
Świeże pomidory pokroiłam na kawałki.
W garnku roztopiłam smalec i podsmażyłam na nim cebulę.
Potem dodałam paprykę, pieczarki i suszone pomidory oraz przyprawy.
Wszystko dusiłam 5 minut.
Potem dodałam pokrojone pomidory ( obrane wcześniej ze skóry ).
I wszystko dusiłam kolejne 10 minut.
Na koniec dorzuciłam kiełbasę i znów dusiłam dalej leczo od czasu do czasu mieszając kilka minut.
Gdy leczo było gotowe doprawiłam jeszcze do smaku.
Leczo podałam na gorąco z pieczywem.

Wpis powstał przy współpracy z Kuchnie Świata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.