poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Pasztet z cukinii

 Pierwszy raz zrobiłam ten pasztet z ciekawości jak smakuje. 

I muszę przyznać, że zasmakował mi.

Tak więc będzie częściej gościł na moim stole.

Choć oczywiście panowie nie jedli, bo jak to pasztet z warzyw jeść.

Jeśli lubicie takie eksperymenty to zapraszam do skorzystania z przepisu.

Pasztet jest modyfikacją kilku przepisów przeczytanych w internecie.


Pasztet z cukinii





Pasztet z cukinii - składniki

1 kg cukinii ( u mnie żółta i zielona )
1 duża cebula
1 duża marchewka
3 ząbki czosnku
3 duże jajka
3 łyżki kaszy manny
3/4 szk bułki tartej ( u mnie domowa z grahamek )
3 łyżki posiekanego koperku
4 łyżki oleju
do smaku : sól, pieprz czarny, papryka wędzona ostra, kurkuma


Pasztet z cukinii - przygotowanie

Cukinię ścieram na grubych oczkach, solę i zostawiam na godzinę.
Potem dokładnie odciskam sok.
Cebulę i czosnek podsmażam na patelni, studzę i dodaję do cukinii.
Następnie do cukinii ścieram na drobnych oczkach marchew.
Dodaję pozostałe składniki i wszystko dokładnie mieszam.
Masę przekładam do keksówki.
Pasztet piekę godzinę i 15 minut w 180 stopniach.
Po upieczeniu studzę i gotowe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.