poniedziałek, 20 grudnia 2021

Eliksir czyli drink bezalkoholowy

                          Dziś mam dla Was coś nietypowego, ale za to bardzo fajnego i smacznego na zbliżające się Święta, Sylwestra czy karnawał. Mowa to o świetnych produktach, jakimi są eliksiry, czyli syropy barmańskie. Dzięki nim przygotujecie smaczne napoje bezalkoholowe dla dorosłych i dzieci, jak i drinki alkoholowe oczywiście tylko dla dorosłych. Jako że jestem w tych nielubiących alkoholu i zażywających leki padło na  napój bezalkoholowy. Zrobiłam szybką wersję i niestety bez szejkera, ale wyszło bardzo smacznie.


Eliksiry możecie kupić w sklepie internetowym Bee. Marka Eliksir proponuje nam świetne dodatki do koktajli z naturalnych surowców, czyli ziół, owoców i przypraw oraz dodatków dekoracyjnych. Jak wspomniałam produkty te, są bezalkoholowe i mogą być spożywane również przez dzieci. Ponadto są wegańskie i bezglutenowe. Dzięki produktom Eliksir stworzycie swój ulubiony koktajl lub drink. Do podkręcenia smaku kupicie suszone kwiaty do dekoracji, wiórki do podwędzenia koktajli, jak i białko, dzięki któremu uzyskacie fajną piankę. Jedna butelka wystarczy aż na 12 koktajli. Ciekawa jestem czy się skusicie i jakie super drinki, czy koktajle bezalkoholowe wyczarujecie.



Eliksir czyli drink bezalkoholowy



Eliksir czyli drink bezalkoholowy




Eliksir czyli drink bezalkoholowy - składniki

100 ml zimnej wody gazowanej
50 ml soku pomarańczowego
1/2 łyżeczki białka 
odrobina suszonych kwiatów do dekoracji 



Do szklanki wlej zimną (z lodówki) wodę (jeśli masz szejker, użyj szejkera) oraz syrop. Następnie wsyp biało i dokładnie wymieszaj (ja użyłam trzepaczki z blenderem). Na koniec udekoruj napój suszonymi kwiatami i pyszny napój bezalkoholowy gotowy. Możesz dodać alkohol i stworzyć drink alkoholowy. Jeśli masz kostki lodu, skrusz je i dodaj do szklanki. Wtedy dodać wodę w temperaturze pokojowej.

Eliksir czyli drink bezalkoholowy






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.