czwartek, 11 stycznia 2024

Ekspresowe łazanki

        Ekspresowe łazanki, czyli makaron łazanki, kiełbasa, cebula, kapusta kiszona i przyprawy do smaku. Kiedyś sama gniotłam makaron, ale odkąd mój młodszy syn bawiąc się zlepil mi w kulę wszystkie placki, powiedziałam dość😉. Minęło już 15 lat, ale jak sobie o tym przypomnę to od razu łapie za gotowy makaron 😂. No i z takiego makaronu robi się je naprawdę ekspresowo. Kilka składników i mamy smaczne danie. Opcjonalnie można dodać podsmażone pieczarki. I tu z pomocą przychodzi nam Goldmak i super makaron łazankowy. Ja robię zawsze więcej łazanek, wtedy na drugi dzień wystarczy podgrzać je na patelni lub w mikrofali. 



Ekspresowe łazanki


Ekspresowe łazanki


Ekspresowe łazanki


Ekspresowe łazanki azanki



Ekspresowe łazanki - przygotowanie


2 op makaronu łazanki Goldmak
1 kg kiszonej kapusty 
1 kg dobrej cienkiej kiełbasy 
2 duże cebule 
2 łyżki smalcu 
sól i pieprz do smaku


Ekspresowe łazanki - przygotowanie


Ugotować kapustę i docisnąć z wody. Można pokroić. Pokrojoną w kostkę kiełbasę i cebulę podsmażyć na smalcu. Makaron ugotować i odcedzić. Wszystkie składniki przełożyć do większego naczynia, dodać do smaku przyprawy i dobrze wszystko wymieszać. Danie gotowe, smacznego.

Ekspresowe łazanki


Ekspresowe łazanki


Ekspresowe łazanki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.