wtorek, 2 stycznia 2024

Kurczak w sosie z fetą

                Witam Was w nowym roku i życzę wszystkiego co najlepsze. A witam się szybkim daniem z makaronem. Jest to filet z kurczaka w sosie z dodatkiem fety. Proponuję Wam zmiksować ją ze śmietaną i mąką i dopiero dodać. Ja dałam pokrojoną i ciężko było ją rozmieszać. Ale i tak wyszło pysznie. Do sosu podałam makaron penne od Goldmak. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji próbować wyrobów tej firmy to polecam. Makarony są pyszne.  



Kurczak w sosie z fetą



Kurczak w sosie z fetą



Kurczak w sosie z fetą - składniki


2 op makaronu penne 

3 pojedyncze filety z kurczaka 
300 g pieczarek 
1 cebula 
4 łyżki posiekanej natki pietruszki (dałam mrożoną)
1 op sera typu feta
1 szk śmietany 18%
3 łyżki czerwonego pesto
1/2 szk rosołu 
Do smaku:
sól, pieprz, papryka słodka, czosnek staropolski 
1 czubata łyżka mąki 
2 łyżki masła 


Kurczak w sosie z pesto - przygotowanie


W szerokim rondlu roztopić masło i wrzucić pokrojone filety, pieczarki i cebulę. Wszystko smażyć, od czasu do czasu przemieszać. Potem podlać rosołem, dodać do smaku przyprawy, przykryć pokrywką i dusić ale nie długo. Śmietanę, fetę i mąkę zmiksować i wlać do ronda. Od czasu do czasu mieszając zagotować i gotować około 3 minut. Na koniec dodać natkę, wymieszać sos i podawać z ugotowanym w międzyczasie makaronem. 


Kurczak w sosie z fetą




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.