wtorek, 18 czerwca 2024

Ekspresowa tortilla

               Ekspresowa tortilla to super propozycja na śniadanie lub kolację. Wystarczy kilka składników i mamy domowe tortille. A z czego je zrobiłam? Zajrzyjcie do opisu, wszystko będzie jasne.



Ekspresowa tortilla



Ekspresowa tortilla


Ekspresowa tortilla




Ekspresowa tortilla - składniki


1 serek wiejski 
2 jajka
1 czubata łyżeczka mąki 
sól 
pieprz 
czosnek granulowany 
papryka słodka 


Ekspresowa tortilla - przygotowanie


Wszystkie składniki umieść w wysokim naczyniu i zblenduj. Przygotuj grill (opiekacz), rozgrzej go. Na płycie grilla połóż papier do pieczenia, mam być tak ucięty aby złożyć go na pół. Na papierze rozlej porcję masy, przykryj papierem i zamknij grill. Piecz tortille kilka minut.  Gdy zobaczysz, że jest gotowa, zdejmij razem z papierem i dopiero po chwili delikatnie oddziel tortille od papieru. Z tej porcji wyszły mi 3 sztuki. Podawaj z tym co lubisz. Moja propozycja podania będzie w następnym poście.


Ekspresowa tortilla


Ekspresowa tortilla


Ekspresowa tortilla


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.