wtorek, 18 grudnia 2012

Świąteczne upominki

                                 Dziś i wczoraj spotkała mnie bardzo miła świąteczna niespodzianka. Dostałam piękne kartki i produkty od Kotanyi i Polska Gotuje. Za życzenia i prezenciki ślicznie dziękuję i również życzę Kotanyi i Polska Gotuje samych radosnych chwil spędzonych w rodzinnym gronie, zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.
                                A produkty oczywiście wylądują w potrawach i wypiekach.

Upominek od Kotanyi :


A ten od Polska Gotuje :



                                                                       Jeszcze raz dziękuję za upominki i życzenia :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję Ewuniu ,ja też doceniam twoje zdolności i przepisy za które ci dziękuję .Wiele moich znajomych korzysta z twoich propozycji kulinarnych. Życzę wielu ciekawych pomysłów , sukcesów i wyróżnień.POZDRAWIAM CIEBIE I TWOJĄ RODZINKĘ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różyczko kochana dziękuję, że mnie tu odwiedzasz i korzystasz z moich przepisów. Nawet Olga pichci z tego co mam tutaj i jest z siebie dumna, ja zresztą też. Mam nadzieję, że z Twoim zdóweczkiem lepiej. Ściskam mocno i pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.