piątek, 26 kwietnia 2024

Panierowane serca z kurczaka

              Od jakiegoś czasu w sieci krąży przepis na smażone serduszka drobiowe. Jako, że bardzo lubię podroby, a w takiej wersji jeszcze nie jadłam, kilka dni temu postanowiłam je zrobić. Oczywiście domownicy nie jedli, bo nie lubią takich rzeczy, ale ja tak, więc zrobiłam sobie solidną porcyjkę. Jako panierkę użyłam zmielonej bułki graham.




Panierowane serca z kurczaka


Panierowane serca z kurczaka


Panierowane serca z kurczaka


Panierowane serca z kurczaka



Panierowane serca z kurczaka - składniki


1 garść serduszek z kurczaka 
1 jajko
bułka tarta z bułki graham 
do smaku: sól i pieprz, czosnek granulowany, papryka słodka 
mąka do obtaczania 
olej do smażenia 


Panierowane serca z kurczaka - przygotowanie


Serduszka oczyścić, naciąć wzdłuż z jednej strony, umyć i każde serduszko rozbić tłuczkiem. Na desce rozłożyć folię spożywczą, na nią położyć przygotowane serduszka, zakryć kolejnym płatem folii i wszystko delikatnie rozbić.
Oprószyć wszystko przyprawami. Rozbełtać jajko, przygotować bułkę tartą. Każde serduszko obtoczyć w mące,  potetm w jajku i na koniec w bułce tartej. Smażyć na rumiano z obu stron. Podawać gorące z ulubionymi dodatkami.



Panierowane serca z kurczaka


Panierowane serca z kurczaka


Panierowane serca z kurczaka


Panierowane serca z kurczaka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.