środa, 11 marca 2015

Drobiowa wędlina z szynkowara

                Od dawna nosiłam się z zamiarem kupna szynkowara. Dzięki Tradismak stałam się jego posiadaczką. Szynkowar, który posiadam to rozmiar singiel na 830 g wkładu. Myślałam, że przy moich głodomorkach będzie za mały ale okazało się, że jest w sam raz. Zawsze jest świeża wędlina i można zrobić kolejną. A tak w ogóle to super urządzenie, każdy sobie z nim poradzi i stworzy swoją domową wędlinę.
Do zestawu dostałam jeszcze przyprawy ale ja i tak dodaję coś swojego i doprawiam każdą wędlinę inaczej. Dziś drobiowa, na chleb super a nawet na stół na zbliżające się Święta Wielkanocne.



830 g mięsa z ćwiartek kurczaka ( u mnie były to 4 duże ćwiartki )
1 łyżeczka peklosmaczku Tradismak
1 łyżeczka żelatyny Tradismak
1 łyżeczka przyprawy Szeherezada Tradismak
1/2 łyżeczki przyprawy suszone pomidory z czosnkiem i bazylią

Mięso odcięte od kości z ćwiartek kurczaka umieścić w misce, dodać wszystkie przyprawy i wymieszać.
Potem umieścić je w woreczku i włożyć do szynkowara.
Szynkowar zamknąć i wstawić do lodówki na kilka godzin.
Potem do garnka wlać tyle wody aby szynkowar wystawał nad nią 1 centymetr.
Zagotować wodę, wstawić szynkowar, zakryć pokrywką i gotować przez godzinę w 90 stopniach.
Dobrze mieć do sprawdzenia temperatury termometr.
Po ugotowaniu wyjąć szynkowar z wody i wystudzić, potem wstawić go do lodówki na kilka godzin aby wędlina ładnie się związała.
Wyjąć wędlinę z szynkowara i podawać na przekąskę lub zamiast wędlin sklepowych do pieczywa.

                     Dziś macie ostatnia szansę na promocje z tej gazetki. szybko zerknijcie i na zakupy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.