poniedziałek, 17 września 2012

Czerwona kapusta z jabłkiem

                         Tym razem surówka z czerwonej kapusty z jabłkiem, jogurtem i majonezem.


1/2 średniej główki czerwonej kapusty
3 średnie jabłka
2 łyżki jogurtu naturalnego
2 łyżki majonezu
Do smaku :
sól
pieprz
cukier
ocet

Kapustę pozbawić wierzchnich liści i głąba i pokroić na kawałki.
Za pomocą robota z końcówką do jarzyn zetrzeć kapustę na grubszych oczkach.
Kapustę posolić i zostawić na kilka minut.
Jabłka umyć, obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach i dodać do kapusty.
Następnie dodać pozostałe przyprawy, jogurt i majonez i wymieszać surówkę.
Pozostawić na 5 minut do przegryzienia się smaków.

4 komentarze:

  1. Nie wiem, ja nigdy czegoś takiego nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kilka osób nie lubiących czerwonej kapusty. Ja ją uwielbiam ale jednak nigdy nie zjem takiej na ciepło. Więc nie każdy wszystko lubi. Taką surówkę zrobiłam pierwszy raz, bo przeważnie robię tradycyjnie z cebulką i olejem. I muszę przyznać, że tak przyrządzona też jest smaczna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.