piątek, 14 września 2012

Makaron z pikantną potrawką

                         Dostałam od firmy Pekpol z Ostrołęki kilka produktów do testowania. Dziś na pierwszy ogień poszły mini chorizo. Zużyłam je do potrawki, którą podałam z makaronem. Danie wyszło smaczne. Mini chorizo dostaje u nas piątkę, jest smaczne więc z czystym sumieniem polecam. Ciekawe jak wyjdą testy reszty produktów. Jeśli będą tak smaczne jak chorizo to będzie pyszny test.


500 g kolorowego makaronu wstążki
( woda, sól i olej do makaronu )
1 cebula
150 g mini chorizo
1 czerwona papryka
1 szk kalarepy ( ja użyłam mrożonej pokrojonej w kostkę )
1 szk kurek ( blanszowane i zamrożone )
2 łyżki posiekanej natki pietruszki
1 szk bulionu warzywnego
Do smaku :
sól
pieprz kolorowy
maggi
chili
mix chili scoth bonet
3 łyżki oleju
1 łyżeczka mąki ziemniaczanej

Nastawić wodę do ugotowania makaronu i ugotować go all dente po czym odcedzić.
Na patelni rozgrzać olej.
Cebule obrać, opłukać, pokroić w kostkę i wrzucić na patelnię.
Podsmażyć cebulę, następnie dodać pokrojoną w kostkę paprykę oraz kalarepę i kurki.
Dodać wszystkie przyprawy i chwilę smażyć.
Chorizo pokroić ukośnie w plasterki i dodać na patelnię.
Podlać bulionem i dusić około 5 minut.
Na koniec mąkę ziemniaczaną rozmieszać z odrobiną wody i zagęścić sos, zagotować.
Podawać z ugotowanym makaronem.





2 komentarze:

  1. ha tez uzylam ich go do makaronu ale nei zdazylam zrobic zdjecia wszystko zjedli. towja potrawka jednak bogatsza.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.