sobota, 25 maja 2013

Biszkopt orzechowo - migdałowy

                        Dostałam do testów produkty firmy BackMit. Między innymi są to orzechy laskowe tarte i tarte migdały. Wypróbowałam je do przygotowania biszkoptu do tortu. produkty świetnie się sprawdziły. Biszkopt wyszedł smaczny i z powodzeniem zrobiłam smaczny tort.

  • 4 białka
  • 2 jajka
  • 1 łyżka mąki ziemniaczanej
  • 2 łyżki mąki pszennej typ 500
  • 2 łyżki tartych migdałów
  • 2 łyżki tartych orzechów laskowych
  • 16 g cukru waniliowego
  • 5 łyżek cukru
  • 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
  •  czytaj więcej :

  • Białka ( zostały mi z ciasta bez pieczenia ) przelać do miski, jajka rozdzielić dodając białka do tych już w misce. Ubić białka na sztywno z cukrem i cukrem waniliowym. Potem dodać żółtka i na małych obrotach miksera połączyć je z białkami. Obie maki przesiać z proszkiem do pieczenia i dodać do ubitej piany i na wolnych obrotach wymieszać. Na koniec wsypać orzechy i migdały i wymieszać. Gotowa masę przełożyć do tortownicy o średnicy 23 cm z dnem wysmarowanym margaryną i wysypanym bułką tartą. Biszkopt piec 40 minut w temperaturze 150 stopni a po upieczeniu lekko przestudzić, wyjąć z formy i zostawić do całkowitego wystudzenia. Biszkopt najlepiej upiec dzień wcześniej a kroić na drugi dzień. Gotowy biszkopt przekładać według naszego uznania.

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.