piątek, 17 maja 2013

Ekspresowa przekąska szparagowa

                       Wstyd się przyznać, ale w ubiegłym roku pierwszy raz kupiłam szparagi. I w tym już nie mogłam się doczekać aż sezon na szparagi się zacznie. Udało mi się kupić zielone i te jednak bardziej mi smakują. A mój mąż stwierdził, że nie przypuszczał że polubi szparagi. Na pierwszy ogień poszły szparagi chyba w najprostszej ale bardzo smacznej wersji, czyli zapiekane w boczku.

  • 15 zielonych szparagów
  • 15 plastrów wędzonego boczku
Szparagi umyć, odciąć lub odłamać zdrewniałe końce i dolne części obrać. Przygotować plastry boczku, w który będą zawijane szparagi. Każdy szparag zawijać boczkiem i układać je na blaszce. Tak przygotowane wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i piec około 20 minut w zależności od grubości szparagów aż boczek się ładnie zrumieni. Podawać na gorąco, ale zimne też dobrze smakują.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.