środa, 11 września 2013

Boczniak alla schabowy

                     Nigdy nie kupowałam i nie jadłam boczniaków. Przyszedł więc czas aby ich spróbować. Zrobiłam najzwyklejsze bo panierowane jak kotlety schabowe. Muszę przyznać, że na pewno jeszcze nie raz je kupię i będę z nimi kombinować co by tu dobrego z nich przyrządzić.


rozwiń i czytaj przepis :
  • 400 g boczniaków
  • bułka tarta do panierowania
  • olej do smażenia
  • 3 jajka
  • 1/4 szk mleka 3/2%
  • sól do smaku
  • pieprz kolorowy do smaku
  • papryka ostra do smaku
  • czosnek granulowany do smaku
  •  
  • Przygotować boczniaki a potem jajka rozbełtać z przyprawami w miseczce lub innym naczyniu. Na talerz wsypać bułkę tartą a na patelnię wlać olej i rozgrzać go. Boczniaki zanurzać w rozmąconym jajku apotem panierować w bułce tartej i smażyć do miękkości grzybów na złoto brązowy kolor. Usmażone odsączyć z nadmiaru tłuszczu na ręczniku papierowym i podawać gorące np. z dodatkiem pikantnego ketchupu.

3 komentarze:

  1. smaczny grzybek:) jadłam go pierwszy raz w zeszłym roku i zasmakował mi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulinko i Justynko ja pierwszy raz je jadłam i smaczne były. Na pewno jeszcze będę takie robić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.