niedziela, 6 października 2013

Sałata w towarzystwie


rozwiń i czytaj przepis :

  • 1 główka sałaty karbowanej
  • 200 g pomidorków koktajlowych
  • 2 łodygi selera naciowego
  • 1 średnia cebula
  • 2 łyżki kukurydzy z puszki
  • kilka gałązek świeżej kolendry
  • sól do smaku
  • ocet balsamiczny do smaku
  • kilka łyżek oleju rzepakowego
  • cukier do smaku
  • pieprz czarny do smaku

Sałatę umyć, osuszyć i porwać na kawałki. Seler i kolendrę posikać, pomidorki umyć i pokroić na połówki. Cebulę obrać, umyć i pokroić w półplasterki. Wszystkie składniki wrzucić do miski, dodać kukurydzę oraz przyprawy i wymieszać dokładnie sałatę. Podawać po około 5 minutach.


5 komentarzy:

  1. Oleju ryżowego nie znam, nigdy go w mojej kuchni nie stosowałam. Zwłaszcza, odkąd przeczytałam, że olej rzepakowy którego używam na co dzień i tak jest najzdrowszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, pomyłka. Tu jest jak najbardziej olej rzepakowy użyty. Nie wiem dlaczego napisałam ryżowy. Ale jeśli chodzi o ryżowy to czasami kupuję do jak jest w Biedronce i używam właśnie do sałatek. Jest on mniej intensywny w smaku i zapachu.

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie sałatki - świeże warzywa i sos winegret. Przepyszne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sałatki, mogłabym je jeść bardzo często:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jem często, są smaczne, zdrowe i przygotowanie nie zajmuje dużo czasu.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.