czwartek, 10 grudnia 2015

Kurczak na ostro do ryżu

Kilka dni temu dostałam paczuszkę od Lidla z produktami Deluxe
Między innymi był w niej ajwar.
Użyłam go do kurczaka, który przygotowałam do ryżu na sypko.
Musze przyznać, że było bardzo ostro ale smacznie.
Zdjęcie niestety jest słabej jakości bo już dość długo aura na dworze nie sprzyja robieniu dobrych fotek bo jest ciągle pochmurno.



1 duża pierś z kurczaka klik
2/3 puszki kukurydzy
4 łyżki posiekanego koperku
1 cebula
3 czubate łyżki ajwaru
1 łyżeczka mąki ziemniaczanej
2 szk rosołu
3 łyżki oleju
do smaku :
sól
pieprz
papryka słodka

W szerokim rondlu rozgrzać olej.
Cebulę i pierś z kurczaka pokroić w kostkę, pierś w grubą a cebulę w drobną.
Na rozgrzany tłuszcz wrzucić mięso, podsmażyć a potem dodać cebulę i smażyć do miękkości.
Dodać ajwar, odsączoną kukurydzę i koperek, podlać rosołem i dodać resztę przypraw.
Zagotować i chwilę potrzymać na ogniu a na koniec zagęścić całość mąką wymieszaną z odrobiną wody.
Ponownie zagotować i podawać z ryżem ugotowanym na sypko.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.