poniedziałek, 16 września 2019

Crumble jabłkowo-śliwkowe

Jakoś ostatnio nie po drodze mi z pieczeniem ciast.
I tak się zastanawiam dlaczego ale nie widzę odpowiedzi.
Jednak naszła mnie ochota na coś słodkiego i pysznego.
Padło na crumble ze śliwkami i jabłkami.
Szybko, smacznie i słodko.
Do crumble możecie użyć innych owoców, też będzie smacznie.

Crumble jabłkowo-śliwkowe


Crumble jabłkowo-śliwkowe

Crumble jabłkowo-śliwkowe - składniki

3 duże jabłka
10 dużych śliwek 
1 cukier migdałowy
1 łyżka mąki ziemniaczanej

Kruszonka :
50 g płatków owsianych
150 g mąki pszennej
100 g cukru
100 g masła + do posmarowania formy


Crumble jabłkowo-śliwkowe - przygotowanie

Piekarnik nastawiłam na 180 stopni.
Formę ceramiczną do tarty  o średnicy 26 cm posmarowałam masłem.
Obrane jabłka pokroiłam na kawałki i wrzuciłam do miski.
Dodałam wypestkowane śliwki pokrojone na ćwiartki, dodałam mąkę ziemniaczaną i cukier migdałowy i wymieszałam.
Owoce wyłożyłam do formy.
Składniki kruszonki połączyłam palcami i rozłożyłam kruszonkę na owocach.
Formę wstawiłam do nagrzanego piekarnika i piekłam 30-35 minut.
Crumble podałam na ciepło z lodami.

Crumble jabłkowo-śliwkowe

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.