wtorek, 27 października 2020

Sałatka z buraczka

 Czasami ma ochotę na sałatkę, którą przygotuję z tego co mam w domu. Gotowałam buraki, więc pomyślałam aby zrobić właśnie z buraka coś na śniadanie. Padło na tę sałatkę i muszę przyznać, że była smaczna. Szybko, smacznie i zdrowo. Tak więc czasami dziwne połączenia są strzałem w dziesiątkę. Może się skusicie i też przygotujecie a przy tym będzie mi miło jeśli podeślecie fotkę a ja wrzucę ja do galerii zdjęć czytelników, którzy korzystają z moich przepisów i podsyłają zdjęcia potraw.

Sałatka z buraczka



Sałatka z buraczka - składniki


1 duży gotowany burak
2 łyżki kukurydzy z puszki
3 łyżki ciecierzycy z puszki
1 mała czerwona cebula
2 jajka ugotowane na twardo
2 łyżki fety z zalewy ( kostki )
2 łyżki posiekanej natki pietruszki
czarny sezam
słonecznik
dresing ( ilość składników według smaku ):
oliwa z oliwek
miód
sól selerowa
pieprz czarny
musztarda ostra


Sałatka z buraczka - przygotowanie


Buraka po obraniu pokroić w kostkę.
Jajka pokroić na większe kawałki a cebulę na ćwiartki i potem w plasterki.
Wszystko wrzucić do miski, dodać odsączoną kukurydzę i cieciorkę, fetę oraz posiekaną natkę a także sezam i słonecznik.
Składniki dresingu dokładnie wymieszać, dodać do sałatki i wymieszać ją.
Odstawić na kilkanaście minut do przegryzienia się.
Podawać jako samodzielne danie, ja zjadłam po prostu na śniadanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.