poniedziałek, 28 grudnia 2020

Sałatka na mixie

 Sałatka, którą Wam polecam była zrobiona jakiś czas temu. Z braku czasu nie dodałam przepisu ale po świątecznym objadaniu taka sałatka to zbawienie dla naszego żołądka. Sałatka jest modyfikacją sałatki jaką zobaczyłam u Wszystko zjedzone na IG. Nie miałam kilku składników więc powstała moja wersja. Polecam bo jest smaczna, lekka i zdrowa.  A dla dbających o linię po prostu idealna.  

Sałatka na mixie





Sałatka na mixie - składniki

składniki na 1 porcję
1 garść mix sałat
3 suszone pomidory
2 łyżki kostek fety
1/2 gruszk1
4 plasterki wędzonej polędwicy
1 łyżka ziaren słonecznika
2 szczypty czarnuszki
dressing do smaku :
oliwa z oliwek
syrop kukurydziany
pieprz kolorowy
sok z cytryny
ostra musztarda
wędzona papryka

Sałatka na mixie


Sałatę umyć i osuszyć ( jeśli jest myta nie ma potrzeby ), rozłożyć na talerzu.
Składniki dresingu umieścić w słoiczku, zakręcić i energicznie potrząsając słoiczkiem połączyć sos.
Na sałacie rozłożyć kostki fety z zalewy, pokrojoną w kostkę gruszkę, pokrojone pomidory oraz zawinięte plasterki polędwicy.
Na koniec posypać słonecznikiem i czarnuszką oraz polać dresingiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.