środa, 3 kwietnia 2024

Makaronowy omlet

              Czasami mam ochotę na zjedzenie czegoś w formie omletu. Jako, że miałam ugotowany makaron gwiazdki postanowiłam go wykorzystać i zrobić coś na słodko. I tak oto powstał smaczny omlet makaronowy. Podałam go z dżemem. Makaron oczywiście od Goldmak. Ja użyłam gwiazdek, ale możecie dać inny. Ważne, żeby makaron  był drobny. 

Makaronowy omlet


Makaronowy omlet

Makaronowy omlet

Makaronowy omlet




Makaronowy omlet - składniki


2 szk ugotowanego makaronu gwiazdki
3 jajka 
4 łyżki mąki 
1/4 łyżeczki proszku do pieczenia 
1/2 szk mleka 
1/2 szk jogurtu naturalnego 
cukier do smaku 

dodatkowo dowolny dżem 

olej do smażenia 


Makaronowy omlet - przygotowanie


Jajka, jogurt, mleko, mąkę, proszek do pieczenia i cukier zmiksować. Do tej mieszanki dodać makaron. Wymieszać. Na patelni rozgrzać odrobinę oleju. Nakładać masę porcjami na patelnię i smażyć kilka minut na małym ogniu z obu stron. Gotowe omlety podawać z dowolnym dżemem.

Makaronowy omlet

Makaronowy omlet

Makaronowy omlet

Makaronowy omlet




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.