niedziela, 13 października 2024

Ekspresowe ciasteczka z patelni

                    Przeglądając internet natknęłam się na ciasteczka z patelni na blogu Kasi Gotuj z cukiereczkiem. Bardzo zaciekawił mnie ten przepis, więc zabrałam się do pracy. Jako, że nie każdy lubi u nas rodzynki dodałam czekoladową posypkę do ciast. Ciacha robi się bardzo szybko i nie potrzeba piekarnika. Kilka chwil i mamy coś słodkiego do kawki czy dla dzieci.  Można też dodać orzechy, żurawinę czy inne dodatki. Polecam.


ciasteczka z patelni


Ciasteczka z patelni


Ciasteczka z patelni


Ciasteczka z patelni




ciasteczka z patelni - składniki

50 g czekoladowej posypki do ciast
2 szk mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 szczyptą soli
1/3 szk cukru
1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
2 jajka
125 g zimnego masła 




ciasteczka z patelni - przygotowanie


Wszystkie składniki umiescic w misce i za pomocą miksera połączyć. Potem wyjać na stolnicę i szybko zagnieść. Podsypując delikatnye mąką wałkować ciasto na grubość około 5 mm i wycinać kołka. Ciasteczka snażyć na małym ogniu do zrumienienia z obu stron. Gotowe ciasteczka wystudzić na kratce.


Ciasteczka z patelni


Ciasteczka z patelni


Ciasteczka z patelni


Ciasteczka z patelni


Ciasteczka z patelni


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.