środa, 20 marca 2013

Babeczki pychotki

                          Dawno nie było babeczek, więc dziś są babeczki. Babeczki są z rodzynkowymi gruszkami do ciasta, na które przepis jest  tutaj. Babeczki są bardzo puszyste i wilgotne. Jak to zwykle bywa i jak już gdzieś pisałam mają jedną wadę : zdecydowanie za szybko znikają.

  • 2 jajka
  • 100 ml białej oranżady
  • 100 ml oleju
  • 2 łyżki cukru brązowego
  • 1 łyżka cukru białego
  • 1,5 szk mąki pszennej typ 500
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 300 g rodzynkowych gruszek do ciasta
  • Lukier :
  • 5 łyżek cukru pudru
  • 1 łyżka przegotowanej zimnej wody
  •  
  •  PRZYGOTOWANIE:
    Do jednej miski wsypać mąkę, proszek do pieczenia i oba cukry i wymieszać. Do drugiej miski wbić jajka, dodać olej, oranżadę i rodzynkowe gruszki i także wymieszać. Do płynnej masy dodać sypkie składniki i wszystko wymieszać. Silikonowe foremki ( ja miałam 10 i 2 papilotki ) wyłożyć we zgłębienia formy do muffinek. Rozdzielić ciasto i wstawić blachę do piekarnika nagrzanego do 170 stopni na 25 - 30 minut. Po upieczeniu babeczki lekko przestudzić. Cukier puder wymieszać z wodą i posmarować lukrem babeczki ( ja miałam do tego pomocnika w osobie mojego synka ).

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.