poniedziałek, 2 czerwca 2014

Słoneczna konfitura

                       Trochę Was zaniedbałam, ale mój młodszy syn przystępował do Komunii Świętej i niestety nie miałam czasu na zajmowaniem się blogiem. Mam nadzieję, że się nie gniewacie i będziecie nadal do mnie zaglądać. Ja postaram się nadrobić zaległości tak szybko jak to możliwe. A na powitanie po przerwie częstuję Was pyszną słoneczną konfiturą.


rozwiń i czytaj przepis :
  • 5 pomarańczy
  • 4 połówki brzoskwiń z puszki
  • 1/4 szk soku z cytryny
  • 1/2 szk cukru
  • 1 żel do dżemów ( 40 g )









PRZYGOTOWANIE:

Pomarańcze umyć, obrać jak najdokładniej aby nie było białych części i pokroić je w kostkę a potem wrzucić do szerokiego rondla. Powstały podczas krojenia sok także zlać do rondla. Brzoskwinie także pokroić w kostkę i dodać do pomarańczy i wlać sok z cytryny. Wszystko doprowadzić do wrzenia, gotować kilka minut. Wsypać żel do dżemów i gotować 5 minut a potem dodać cukier i gotować jeszcze 3 minuty od momentu rozpuszczenia się cukru. Gorącą konfiturą napełnić słoiczki, zamknąć i zostawić do wystudzenia. Przechowywać w chłodnym i przewiewnym miejscu.



1 komentarz:

  1. Przepiękny kolor. A w tej trawie to już w ogóle wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.