poniedziałek, 16 grudnia 2019

Czas na porządki

Dzisiaj nie będzie przepisu a będzie kilka słów i tym czym pomóc w domowych porządkach.
Okres przedświąteczny w pełni więc sprzątamy, gotujemy, pieczemy.
Ja w domu zawsze mam zapas produktów, które pomagają mi w kuchni ale nie tylko.
A są to super produkty firmy Stella.
W sklepach jest duży asortyment produktów tej firmy więc bez problemu można dostać to co się chce, od papieru do pieczenia poprzez formy czy ściereczki lub worki na śmieci.
Ja akurat miałam remont kuchni, więc tu sprawdziły się idealnie podczas porządków.


kuchnia

Jak widać mam zapas w szufladzie


Magiczne ściereczki są naprawdę magiczne i do wielu zadań i w dodatku są antyalergiczne.
Świetnie nadają się do szklanych rzeczy ale nie tylko.



Gąbki i ściereczki super sprawdzą się podczas mycia kuchenki, która zawsze nam się zabrudzi podczas gotowania.



No i worki zapachowe są rewelacyjne bo z kosza nie wydziela się przykry zapach.



Tak więc jak widać Stella ma wiele produktów wartych uwagi.
One ułatwiają codzienne życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.