piątek, 26 sierpnia 2022

Ekspresowa sałatka makaronowa

                                Nawet nie zauważyłam, że tak długo mnie tu nie było. To był gorący okres. Remont, goście i inne sprawy sprawiły, że nie miałam czasu na blogowanie. Masa zaległości, ale zbliża się jesień, to może wtedy uda mi się być bardziej na bieżąco. A tymczasem zapraszam Was po przepis na szybką sałatkę makaronową. Możecie podać ją jako samodzielne danie na kolację, przekąskę lub do grilla. Jeśli ugotujecie makaron, to już tylko chwilka i gotowe.


Ekspresowa sałatka makaronowa


Ekspresowa sałatka makaronowa



Ekspresowa sałatka makaronowa - składniki


1 op makaronu w kształcie ryżu (250 g)  Goldmak
1 puszka kukurydzy
1 puszka czerwonej fasoli
1 duża pomarańczowa papryka
1 czerwona cebula
300 g szynki
1 pęczek natki pietruszki
sól i pieprz do smaku
1 sos czosnkowy (250 ml)


Ekspresowa sałatka makaronowa


Makaron ugotuj i odcedź.
Paprykę i cebulę pokrój, natkę posiekaj a kukurydzę i fasolę odsącz.
Wszystko wrzuć do miski, dodaj przyprawy do smaku i sos czosnkowy i wymieszaj sałatkę.
Odstaw na kilkanaście minut do przegryzienia się smaków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.