czwartek, 4 maja 2023

Jogolada

                 Przepis na Jogoladę podrzuciła mi Ania ze stronki na fb Wiedźma w kuchni. Jako, że nie miałam kilku składników zrobiłam swoją wersję i użyłam mrożonych owoców bo mam jeszcze zapas w zamrażarce (nie riznrazakam ich). Jogolada to fajna propozycja na coś słodkiego, orzeźwiającego i zimnego. Ja swoją mogłam jeszcze potrzymać w zamrażarce, ale nie mogłam się powstrzymać.


Jogolada


Jogolada

Jogolada

Jogolada



Jogolada - składniki


100 g białej czekolady 
200 g jogurtu naturalnego 
1/3 szk borówek (użyłam mrożonych) 
1/3 szk jagód (użyłam mrożonych) 
kilka truskawek (użyłam mrożonych) 
kilka listków świeżej mięty 
płatki z  mniszka lekarskiego


Jogolada - przygotowanie


Płaskie naczynie wyłożyłam folią spożywczą. Na dno wsypalam część owoców (truskawki pokroiłam). W kąpieli wodnej rozpuściłam czekoladę i dodałam do niej jogurt. Szybko wymieszałam za pomocą rózgi do połączenia składników. Masę wylałam na owoce, lekko poruszałam naczyniem. Na wierzch posypałam resztę owoców, posiekaną miętę i płatki mniszka (część możecie też dodać do środka z owocami, które będą zalane masą). Naczynie wstawić na kilka godzin do zamrażarki.
Smacznego. 

Jogolada

Jogolada

Jogolada

Jogolada

Jogolada

Jogolada

Jogolada



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.