niedziela, 16 czerwca 2024

Bułka z tuńczykiem z mikrofali

                         Dziś coś dla wielbicieli tuńczyka, coś dla zabieganych, coś na szybko, czyli bułka z tuńczykiem z mikrofali. Do tego przepisu, który wpadł mi na Tik Toku, podeszłam sceptycznie. Jak wiecie lubię eksperymentować, więc pomyślałam, że spróbuję zrobić taką bułkę. I wiecie co? Udało się i wyszła nawet smaczna. Zjadłam ją z pastą z bobu i suszonych pomidorów, którą wcześniej zrobiłam. W przepisie jest babka jajowata, ja nie miałam jej w domu, więc dałam mąkę graham.



Bułka z tuńczykiem z mikrofali


Bułka z tuńczykiem z mikrofali


Bułka z tuńczykiem z mikrofali


Bułka z tuńczykiem z mikrofali


Bułka z tuńczykiem z mikrofali



Bułka z tuńczykiem z mikrofali - składniki


1 puszka tuńczyka w sosie własnym 
1 jajko
1 łyżka mąki graham
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia 


Bułka z tuńczykiem z mikrofali - przygotowanie


Tuńczyka odcedzić z zalewy i przełożyć do kubka (ja użyłam ceramicznego). Dodać pozostałe składniki i wszystko połączyć blenderem. Kubek wstawić do mikrofali i włączyć czas na 3 i pół minuty. Potem wyjąć bułkę na kratkę i wystudzić.


Bułka z tuńczykiem z mikrofali


Bułka z tuńczykiem z mikrofali


Bułka z tuńczykiem z mikrofali


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.