niedziela, 29 czerwca 2014

Pizza na francuskim cieście

                                   Utarło się, że pizza jest na cieście drożdżowym. Ale ja dziś zrobiłam pizzę na cieście francuskim. Jest to taka moja wariacja pizzy ale smaczna wariacja. Jak widać nie zawsze smacznie musi być tradycyjnie. A do pizzy użyłam prażonej cebulki i czarnego sezamu, które mam dzięki uprzejmości firmy Skworcu.



rozwiń i czytaj przepis :

400 g domowego ciasta francuskiego
100 g szynki
1 papryczka chili
60 g blanszowanych kurek
50 g serka topionego ( mocno schłodzonego )
natka pietruszki
czarny sezam Skworcu
prażona cebulka Skworcu
sól ziołowa
pieprz kolorowy

Ciasto rozwałkować na koło i wyłożyć nim blachę do tart ( u mnie o średnicy 29 cm mierząc górną krawędź ) wysmarowaną margaryną i wysypaną mąką.
Wystające części zawinąć do środka i docisnąć np. widelcem.
Na cieście rozsypać pokrojoną w paseczki szynkę, kurki, pokrojoną w paseczki papryczkę chili, cebulkę i sezam a na koniec zetrzeć ser na tarce i posypać natką pietruszki i przyprawami.
Pizzę wstawić do piekarnika nagrzanego do 220 stopni na 25 - 30 minut w zależności od piekarnika.
Podawać na gorąco.


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.