wtorek, 6 października 2015

Konkurs na 3 urodziny CupoNation

Bardzo miło mi poinformować Was, że mój blog został jednym z blogów zaproszonych do konkursu na tort urodzinowy.
A kto ma urodziny ?
Urodziny i to już trzecie obchodzić będzie CupoNation.
Zapewne myślicie a co to takiego ?
Jest to platforma zajmująca się agregowaniem kodów rabatowych i promocji do różnego typu sklepów internetowych, miedzy innymi sprzedających sprzęt kuchenny, hipermarketów, sklepów ze zdrową żywnością.


Konkurs polega na wejście na stronę konkursową i oddanie głosu na jeden z torów.
Dzięki Waszym głosom pomożecie w wyborze tego najlepszego, z którym to CupoNation będzie świętować swoje urodziny.
Bo wiem, że jak są urodziny to musi być smaczny tort.
Oczywiście nie ukrywam, że zależy mi na oddaniu tego głosu na mój tort.
Głosować można do 13 października.

Nagrodą w konkursie jest bon, który można zrealizować w znanym Wam zapewne sklepie Media Markt.

Przepis znajdziecie na stronie konkursowej i tam też pod zdjęciem po prawej stronie jest ZAGŁOSUJ, klikamy i glosujemy.
A to zdjęcie mojego tortu, mam nadzieję że Wam się spodoba i oddacie na niego głos.
Oczywiście za każdy z góry dziękuję i będę wdzięczna za zapraszanie Waszych znajomych do udziału w głosowaniu.


A teraz słów kilka jak głosować i co jest główną nagrodą.
Konkurs jak wcześniej wspomniałam polega na oddaniu głosu na jeden z torów.
Jest to dla mnie szansa na wygraną i jednocześnie promocję bloga.
Zwycięzca otrzyma bon o wartości 1 000 zł do sklepu ze sprzętem AGD i RTV ( i tu wszystko w Waszych rękach, bo to od Was kochani zależy czy wygram ), zaś drugą nagrodą jest bon o wartości 400 zł i tu wyboru dokonuje Jury.



Tak więc kochani wszystko zależy od Was.
Pomóżcie mi wygrać.
I bardzo dziękuję za każdy głosik.

Zapraszam do głosowania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.