środa, 4 listopada 2015

Drobiowy gulasz z dynią i kurkami

Kupiłam świeże ćwiartki z kurczaka i tak sobie myślałam czy po prostu je upiec czy zrobić coś innego.
Mój mąż uwielbia makaron, postanowiłam więc ugotować jakiś sos.
No i wytrybowałam te ćwiartki, mięso pokroiłam w kostkę a kości zamroziłam ( będą na zupę ).
Podsmażyłam, dodałam cebulę, kurki i dynię, doprawiłam i wyszedł mi super smaczny gulasz.
Do makaronu jak znalazł.
Polecam.

3 ćwiartki z kurczaka
200 g blanszowanych kurek
200 g świeżej dyni
1 cebula
1 szk mleka 3,2 %
100 g dowolnego serka topionego
sól do smaku
pieprz do smaku
papryka ostra do smaku
3 łyżki oleju
2 łyżki mąki
4 łyżki posiekanego koperku
3 szk wody

Ćwiartki kurczaka wytrybować i mięso pokroić w sporą kostkę.
W szerokim rondlu rozgrzać olej, wrzucić mięso i podsmażyć.
Następnie dodać pokrojoną w kostkę cebule i dynię oraz kurki i chwilę smażyć.
Wszystko podlać wodą, dodać koperek i przyprawy i gotować na małym ogniu do miękkości mięsa.
Na koniec zagęścić gulasz mąka wymieszaną z mlekiem i dodać serek.
Gotować do momentu rozpuszczenia się serka cały czas delikatnie mieszając.
Gulasz podawać z makaronem.




1 komentarz:

  1. wygląda na to, że ten przepis jest bardzo prosty i pewno smaczny. bardzo fajna stronka, pewnie nie raz jeszcze tu zaglądnę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zachęcam do korzystania z przepisów.
Jednocześnie będzie mi miło jak skorzystasz z przepisów i podeślesz fotkę swojego wykonania danej potrawy a ja umieszczę ją w albumie na blogu i Fb.
Abym wiedziała o Twoich odwiedzinach zostaw komentarz ( uprzedzam, że anonimowe komentarze nie będą akceptowane, więc podpisz się proszę pod komentarzem. Nie ważne czy będzie pozytywny czy negatywny - po prostu chcę wiedzieć kto jest autorem komentarza ).
Zapraszam do odwiedzin.