czwartek, 23 kwietnia 2015

Domowy blok czekoladowy

                             Dawno nie robiłam bloku czekoladowego. Poszperałam w przepisach i znalazłam stary przepis. Myślę, że łasuchom się przyda więc dziś go publikuję. Każdy kto robi bloki ma swoje ulubione przepisy na nie ale może się skusicie i zrobicie według tego przepisu. Na razie fotka bez szału, bo dość stara jest ale jak zrobię kolejny to ją podmienię.



        2 szt  wafle suche
 250 g  margaryna
       250 g  mleko w proszku
      3/4 szk cukier
    4 łyżki  kakao
    50 g  orzechy
   50 g  rodzynki
     50 g  migdały

Margarynę rozpuścić razem z cukrem. Zestawić z ognia, dodać mleko w proszku, kakao i utrzeć na gładką masę. 
Dodać rodzynki, pokrojone orzechy i migdały. Masę wyłożyć na jeden z wafli, rozsmarować równomiernie masę i przykryć drugim waflem. 
Na blok położyć deskę do krojenia dla obciążenia. Wstawić do lodówki do schłodzenia. 
Kroić według uznania na kawałki.

I tradycyjnie zapraszam Was do zajrzenia do gazetki z super promocjami







3 komentarze:

  1. Bardzo lubie takie bloki. Najczesciej przekladam je jakimis dzemami.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny.
Jeśli spodobał Ci się ten post będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz. Będzie to znak, że odwiedzasz mojego bloga i chętnie zobaczę Cię tu ponownie. A jeżeli skorzystasz z przepisu to dodatkowo wyślij mi zdjęcie potrawy jaką przygotujesz.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie linków swoich lub innych stron.

Zapraszam do odwiedzin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...